niedziela, 7 czerwca 2015

Koniec?

Cześć! Nie przychodzę do was z nowym rozdziałem, ale z pożegnaniem? Nie to nie pożegnanie, bo nie kończę tej historii. Zaczynam ją od początku. A teraz o co chodzi? Postanowiłam, że pisanie na blogspocie mnie zmęczyło i przenoszę się na wattpad! Tam zacznę pisać od początku historię Nialla i uwaga nie Sarah'y tylko Delli! Imię Sarah mi się tak naprawdę nie podoba i nie pamiętam już dlaczego nazwałam tak główną bohaterkę. Chyba poprostu z brku pomysłu. Streszczając. Na wattpad czytam już od dłuższego czasu i również od dłuższego czasu zastanawiałam się, żeby tam pisać. W końcu się zdecydowałam i to właśnie tam przenoszę się z historią Nialla i Delli (Sarah'y). Wszystkie rozdziały trochę przerobię i poprawię, a także dodam nowe fragmenty. Wszystko mam już zaplanowane i teraz pytanie. Co z blogiem? Otóż, nie usuwam opowiadania na blogspocie. Będzie ono tu nadal, ale nie będę tu już nic dodawać. Prawdopodobnie jest to mój ostatni post tutaj i mam nadzieję, że na wattpad przeniesiecie się ze mną. Niektórzy mogą być zawiedzeni, bo albo nie znają czegoś takiego jak wattpad, albo nie lubią tam czytać. No cóż. W takim przypadku nie zmuszam was do czytania tego fanfica dalej. Napisałam chyba wszystko co chciałam. Mam nadzieję, że spotkamy się na wattpadzie i że nie jesteście za bardzo zawiedzenie. Kocham was wszystkich i czekajcie na link do opowiadania! :)

PS. Z opowiadaniem ruszę na początku wakacji i jednak dodam tu jeszcze jeden post z linkiem ;x

2 komentarze: